از دست دادن اشتها و کم خونی در FSGS

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

از دست دادن اشتها و کم خونی در FSGS

از دست دادن اشتها و کم خونی در FSGS

FSGS با التهاب از گلومرول است که فیلتر در kidneys.The مترقی کاهش عملکرد کلیه ها می تواند در نتیجه مشکلات بی شمار، که در آن، از دست دادن اشتها و کم خونی بسیار معمول است برجسته شده است.

از دست دادن اشتها

یکی از وظایف مهم کلیه ها است به حذف مایعات و wasts اضافی از body.However، در FSGS، به ویژه مرحله پیشرفته، سطوح بالایی از مواد زائد و سموم می توانند در بدن ساخته شده است، که می تواند دستگاه گوارش را تحریک، که منجر به از دست دادن اشتها.

علاوه بر این، کلیه های بیمار می تواند کمک به دستگاه گوارش بدن خلاص شدن از شر از fluid.If اضافی مایع با مایع آب گرفتگی، آن را نیز می تواند اشتها را تاثیر می گذارد.

در همین حال، برخی از داروها، احساسات بد مانند افسردگی، اضطراب نیز ممکن است علل ممکن است از بی اشتهایی در FSGS باشد.

چگونه به منظور بهبود اشتها را؟ شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به گرفتن برخی از پیشنهادات.

کم خونی

کم خونی در FSGS به طور عمده به کاهش سطح EPO در بدن نسبت داده شده است. یکی از وظایف مهم کلیه ها است برای تولید EPO، هورمونی که می تواند مغز را تحریک به تولید cells.However قرمز خون، کلیه بیمار قادر به تولید EPO، بنابراین در کم خونی ناشی.

همانطور که سلول های قرمز خون می تواند اکسیژن به سلولها در سراسر بدن توزیع، کم خونی می تواند باعث بیماران احساس بسیار خسته.

به طور کلی، مصنوعی EPO باید برای درمان کم خونی در FSGS.A هدف هموگلوبین باید بین 10 و 12 نگه داشته شود در گرم / dL.Meanwhile، فقر آهن نیز می تواند منجر به کم خونی در FSGS کمک استفاده می شود. بنابراین EPO اغلب همراه با مکمل آهن استفاده می شود.

همه در همه، بی اشتهایی و کم خونی در FSGS توسط ساختار کلیه اختلال ایجاد می شود و کلیه function.Therefore کاهش می یابد، هدف اصلی از درمان است به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان موثر برای FSGS که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیوی قابل توجهی است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.